Far og Line dag

Idag har jeg været i byen sammen med min far fordi at min far skulle se på højtaler og vi skulle hente hans jakkesæt som han skal bruge til min konfirmation. Efter det kiggede vi lidt på noget tøj til mig, men det tøj som de havde inde i forretningerne det var ikke så spændende. Da vi var færdig inde i byen kørte vi hen og handlede ind til aftensmad altså min far og jeg. Jeg skulle købe en gave til min veninde så jeg købte fem neglelak, men hun skal kun have to af dem ellers bliver det for mange penge jeg skal bruge på frimærker. Min far købte en ny jakke som han lige trængte til. Den passede meget godt til ham og så er denne dag omme. I aften skal min familie og jeg måske se Step Up, det bliver den fantastiske aften i mit liv.

Det var de fem neglelak som jeg købte.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-