Amalie og jeg

I dag havde vi fri kl. 11:00, da vores klasselærer er på ferie i Sverige. Fedt!
Efter skole gik Amalie og jeg hjem til hende. På vejen hjem til hende, så vi to af drengene fra vores klasse. (Anton og Markus). Vi gik så op ad vejen, og de kastede snebolde efter os. (Sne længe leve!) Amalie lavede så en snebold, jeg spurgte hende så om jeg måtte få den, og selvfølgelig måtte jeg det. Lol, jeg kom til at ramme Anton liiiiige i ansigtet! Haha. Det var så ikke lige meningen, ups Efter det ville han da selvfølgelig give mig en vasker, men det skete ikke da jeg løb væk. Hehe. 
- Efter den hændelse tog Amalie og jeg et par billeder.

- Her kommer så nogle billeder som Amalie og jeg har taget








Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-