Kedelig dag.. -.-'

Idag har været en kedelig dag på grund af at jeg har siddet og lavet engelsk lektier i 2 timer sammen med min mor. Efter det skulle jeg så lave noget meget spændende at gå med min dejlige hund Mollie. Det var nu ikke så koldt som jeg havde regnet med. Efter maden går jeg op på mit værelse og ser lidt Paradise Hotel.

I morgen skal jeg selvfølgelig i skole og bagefter jeg har været i skolen skal jeg hjem til mit hus og slappe af inden jeg skal op til min veninde Amalie hvor jeg skal sove hos hende til om onsdagen. Håber sgu det bliver en rigtig god oplevelse for mig og selvfølgelig også min veninde Amalie.

Amalie du er fandme mit et og alt. Du hjælper mig altid når jeg har brug for det er og det elsker jeg og jeg elsker også når vi griner sammen det er altid hyggeligt og være sammen med dig. Vil vildt gerne tilbringe mere tid sammen med dig smukke Amalie!<3<3



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-