Lave skab og lampe

Idag efter morgenmaden skal min far og jeg begynde med at samle mit nye skab, som jeg fik igår og jeg håber at det bliver meget fint. Men det bruger vi så det meste af morgenen på. Efter vi er blevet færdig med det, skal jeg putte tingene i den, som jeg bruger meget og det meste jeg har skal derud altså forskellige ting som i også bruger inden i skal i skole og sådan. Efter jeg har så har sat alle tingene ind i skabet skal jeg gå med min hund og efter jeg har gået med min hund. Da jeg så har været i badet, får jeg sat mit ur op, også begynder min far og jeg på min lampe, men vi når ikke og lave min lampe færdig inden vi skal spise. Efter jeg så har spist færdig går jeg ned og går videre på min lampe for jeg vil gerne være færdig med den, når jeg så har gjort det går jeg med min hund. Da jeg kommer hjem slapper jeg bare af og hører en masse musik inden jeg skal i seng. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-