Ikea og kirkegården

Idag kører vi ud til Ikea om eftermiddagen, men da vi kommer derud ser vi at der er mange folk derude så vi kører hjem igen. Også kører vi derud igen om aftenen efter aftensmad og der er da nemlig ikke så mange, så det er nemmere at være ude i Ikea nu end i eftermiddags. Vi køber et skab til mig nede på mit badeværelse, en lampe til mig og en lampe til min mor, to pære en til min lampe og en til min mors lampe, og en ramme med tre små billeder i som jeg gerne vil have hængt op på mit værelse på et tidspunkt når jeg får tid til at lave det. Da vi var færdig med at være i Ikea tog vi hen på kirkegården for at se min mors mormor og morfar efter det tog vi hjem. Imorgen tidlig skal vi lave mit skab og på et tidspunkt imorgen skal vi også lave min lampe, det glæder jeg mig til. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-