Byen med Amalie

Idag efter skole tog vi hjem til Amalie og efter vi havde været hjemme ved hende i lidt tid tog vi ind i byen. Da vi kom ind i byen startede vi med at gå ind i Tiger, så vi tog ind i Søsterne Grene. Vi tog hen i Salling for at købe noget mad, da vi begge to var meget sultne. Herefter tog vi i H&M for at finde en bikini top til mig fordi at jeg manglede bikini toppe, så jeg fandt en jeg gerne ville have og efter vi havde været derinde tog vi op i Bruuns Galleri. Vi gik ind i Glitter og efter vi havde været i Glitter gik vi ind i en butik ved siden af, hvor man kunne prøve sko, så vi prøvede begge et par sko og efter det gik vi ind i H&M Divided. Det var det sidste vi gik i inden vi tog hjem, så efter vi havde været i H&M Diveded gik ved ned for at finde en bus, så vi kunne komme hjem til Amalie, og jeg kunne hente min ting og jeg kunne komme hjem til mig selv, men jeg synes det var en meget hyggelig dag. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-