Vand surfbræt sammen med mor

Idag har jeg været ude og stå på vand surfbrættet sammen med min mor og det gik meget bedre denne her gang for altså det gik ikke specielt godt sidste gang, der kunne jeg slet ikke finde ud af det, men nu havde jeg jo lært det lidt sidste gang, så jeg kunne godt. Jeg syntes faktisk at jeg var rigtig god til det. Men det gik nu ikke lige så godt for min mor som det gik for mig og vi var endda helt over ved øen. Der var jeg ikke over sidste gang, for så langt kunne jeg ikke komme fordi at jeg hele tiden sejle den forkerte vej, så jeg blev bare der hvor jeg syntes det gik godt og at jeg kunne finde ud af det. Jeg skulle jo hellere ikke komme alt for langt væk inden vi skulle tilbage igen. Så det er jo bedst hvis jeg bliver der hvor jeg kan være og finde ud af og stå på det. Men jeg syntes virkelig godt om selvom jeg skulle ned og svømme lidt for at komme videre og ud hvor jeg ikke kunne komme ud. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-