Stranden + Justin Bieber - All That Matters

Man starter som regel altid med og få morgenmad og derefter så min kusine og jeg en eller to afsnit af The Vampire Diaries og derefter tog vi ned til stranden for at bade, hygge os og have det sjovt. Vi spillede kort, var ude og bade i vandet cirka 3 gange og vi har spillet et bræt spil som jeg kalder det, men jeg ved ikke rigtig hvad det helt hedder. Vi gik op fra stranden for at få frokost og derefter tog vi selvfølgelig også ned til poolen. Lidt senere gik vi op for at komme i bad, efter badet så min kusine Anne og jeg nogle par afsnit af The Vampire Diaries selvfølgelig så meget som vi kunne nå inden vi skulle spise aftensmad ude på terressen.

Justin Biebers anden sang er meget god. I skulle prøve og hører den.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-