Herning Centeret, julemarked og julestjerner

Idag tog vi til Herning Centeret fordi at Anette skulle ind og bytte en cd og så skulle hun havde noget til hendes iPad og efter vi havde været derinde kørte vi hen til noget julemarked som vi skulle ind og kigge på. Man kunne få alt der ude juletræer, æbleskriver, kakao, julepynt, juleting og masser af juledekorationer. Vi kiggede rundt og sådan noget for at se om der var noget som vi gerne ville have og til allersidst gik vi alle sammen ind i cafén for at få varm kakao og æbleskiver. Så tog vi hjem og begyndte og lave julestjerner. Jeg skulle til at lære julestjerner af Anettes mor fordi at det var lang tid siden sidst at jeg havde lært det og jeg havde helt glemt det. Men jeg kunne så finde lidt ud af det nogle gange havde jeg lavet forkert også skulle jeg have hjælp for at spørger om jeg havde lavet forkert og der var mange gange at jeg havde lavet forkert så jeg skulle til at starte helt forfra. Vi så noget tv inden vi gik i seng. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-