Catching Fire

Idag skal jeg i skole sammen med Anette og jeg syntes deres skole er meget lille i forhold til vores skole. Men altså det gør jo hellere ikke noget, det gælder jo ikke om hvor stor skolen er bare at jeg kan komme med hende i skole. Jeg glæder mig virkelig til at møde hendes veninder. Efter skolen er forbi skal Anette, Sara, hendes 2 veninder og jeg med ind og se Catching Fire altså den nye The Hunger Games film. Jeg glæder mig virkelig til at se det. Jeg håber virkelig den er god. Anette og jeg går hjem og pakker noget slik som vi skal tage med og noget og drikke og en taske. Så vi tager hen til Spar for der skal vi mødes med de andre og når de kommer skal vi ind i Spar for de skal ind og have noget slik og drikke. Vi glæder og alle sammen til vi skal ind og se den. Vi tager bussen derind og vi skal kører i sådan cirka 30 min ikke så meget. Vi snakker i bussen om alt muligt. Vi går så ned af strøget og kigger lidt rundt og køber en sandwich og derefter går vi op igen fordi at vi lige skal se ind i en butik og kigge. Efter vi havde kigget inde i butikken gik vi ned til biografen og ventede til vi blev lokket ind i biografen. Vi spillede alle sammen på vores mobiler og sådan noget imens vi ventede.  Vi ventede i lidt tid, men efter ikke så længe blev vi lokket ind. Da vi så var kommet ind satte vi os til rette og gjorde os klar til at se filmen. Vi havde alle sammen glædet os til at se film. 2 eller 3 timer senere så var filmen færdig og vi ville gerne ind og se filmen igen fordi at vi syntes at filmen var så god og det var den nu også. Jeg håber snart at 3'eren også kommer for den glæder jeg mig virkelig til at se. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-