Min farmor er død -.- :'(

Idag her ved cirka 05.00 - 06.00 blev jeg vækket af mine forældre fordi at de skulle sige at min farmor er død. Jeg græd helt vildt meget og jeg kan virkelig ikke lige når folk de dør, men sådan er livet altså, men min farmor og jeg vi havde det så godt sammen. Og man vil jo ikke miste dem som man holder så meget af. Men de så vækkede mig skulle vi så op til Aalborg til min familie deroppe og jeg var bare virkelig træt og sådan noget, men vi skulle derop. Det brugte vi så lørdag på og jeg havde lige glædet mig at vi skulle holde juleaften sammen for det havde vi aftalt, men det blev ikke noget fordi at min farmor hun jo døde 3 dage før juleaften. Det er bare træls når sådan noget sker. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-