Juleaften

Idag er det blevet juleaften og jeg glæder mig sådan til at se hvad jeg for i alle mine gaver og håber virkelig at jeg kan bruge mine gaver som jeg for. Vi starter med at spise morgenmad, så tager jeg tøj på og gør mig klar inden min mormor kommer og holder juleaften sammen med os. Min mormor hun kommer lidt i 14:00 eller 15:00 tiden. Så sidder vi nede og snakker sammen. Senere på dagen skal vi spise and og efter det går min far og jeg en tur med Mollie. Når min far og jeg kommer hjem fra gåturen begynder vi og pakke julegaver op. Det har max taget cirka 2-3 timer fordi jeg har købt så mange gaver til folk i år. I julegave har jeg fået en bog, gavekort til Matas, læderjakker, tøj, penge, sengetøj, håndklæde, krøllejern, kamera taske, kamera bog, neglelak, mobil cover, Apple TV og smykker. Det var nogle fine gode julegaver jeg fik syntes jeg. Mange tak for alle dem som har givet mig julegaver. Jeg er virkelig blevet glade for mine julegaver. 














Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-