Vi Unge og Sofie

Efter skole tager min veninde Sofie med mig hjem fordi hun ikke rigtig har noget og lave også kan vi da ligeså godt være sammen. Da vi kom hjem til mig tog vi ud og gå med min hund Mollie og efter det kiggede vi postkassen og der var der et Vi Unge blad og det læste vi så sammen. Og vi tog mange billeder sammen af hinanden og sådan nu hvad man plejer og gøre. Vi prøvede og krølle Sofies hår lidt og det så endda faktisk godt ud syntes jeg i hvert fald. Der kommer nogle billeder ud af mig som min søde veninde Sofie har taget af mig. Jeg syntes virkelig hun er god til at tage billeder, det takker jeg hende virkelig for og jeg er glad og have sådan en veninde som Sofie. Det er dejligt og have hende som veninde. 



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-